Søsætning af kølbåde 2024
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

OBS! Har du ikke nået at tilmelde din båd, må du kontakte John eller Michael, for at høre hvad mulighederne der er på dagen for den fælles søsætning.

Mailadresser til søsætningsteamet: John  Mynderup john@mynderup.com  eller Michael Speiser michael@speiser.dk

Oprindelige opslag:

Her kan du tilmelde dig til søsætning af privat kølbåd i Farum Sejlklub.

Rækkefølgen for isætning fastsættes suverænt af driftsafdelingen, primært ud fra bådenes placering på jollepladsen, hvor både tættest på havnen kommer i først. Driftsafdelingen vil sikre at bådene fra d. 7. april 2024 vil være mærket med et nummer skrevet på et stykke "Gaffatape" og placeret på SB side af hækken. Nummeret giver rækkefølgen for søsætningen. Ud fra nummeret kan du nogenlunde regne tidspunktet ud, for hvornår din båd skal søsættes (ca. 5 både i timen). Der holdes 1/2 times frokostpause kl. 12.

Vejret, havnefogeden og/eller vognmanden kan dog ændre på tidsplanen og rækkefølgen. Mød alligevel op i god tid og forbered båd og fortøjninger,  få dig en snak med dine sejlervenner, eller giv dem en hånd med deres båd og stativer.

Isætning koster 440 kr. som skal indbetales her på klubmodul i forbindelse med din tilmelding!
Klubben afregner efterfølgende den samlede betaling til vognmanden.

Efter din båd er sat i vandet, skal du sørge for at stativet samme dag bliver placeret i "Fortet". Bemærk: Stativet skal mærkes tydeligt med bådens navn og nummer.

Følg iøvrigt venligst havnefogedens og vognmandens anvisninger.

I tilfælde af spørgsmål til søsætningen kan du kontakte: John  Mynderup john@mynderup.com  eller Michael Speiser michael@speiser.dk

Har du problemer med tilmeldingen så kontakt:
 Klubsekretæren

Vi glæder os til at komme på vandet igen.
Driftsafdelingen og CO.
27.04.2024 kl. 07.00 - 27.04.2024 kl. 18.00