Klubmodul henter siden
Oprydning på bådpladsen 2024
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Der er tradition for at sejlklubbens medlemmer laver oprydning bådpladsen lørdagen efter søsætning af kølbåde.

• Der skal ryddes op i den fjerne ende af bådpladsen, hvor der efterhånden har samlet sig en del ” landevejstrailere, som ikke er forsynet med ejerskilt eller jollepladsmærkat, et forhold som ejerne straks bedes kontakte pladsmanden om. Alternativt vil det blive kørt til skrot.
  • Der er tradition for at rive blade og grene sammen og lægge det op i skoven så det kan blive til muld.
  • Der er grene der skal beskæres og stort ukrudt der skal fjernes.
  • Det vil være en glædelig, hvis alle kølbåd-stativer, som anvist er anbragt i “Fortet” efter søsætningen ugen før. Hvis der mod forventning skulle være et “glemt” stativ skal det flyttes i “Fortet”.
  • Fliser, bildæk og andre efterladenskaber skal samles sammen og deponeres i “Fortet”
  • Pladsmanden foretager inspektion af jollerne på pladsen, og den anviste plads kan tage i brug.

Oprydningen tager et par timer, hvorefter sejlklubben er vært ved en frokost med Pizza.

Det forventes, at alle bådpladsens brugere jolle- og kølbådsejlere giver en hånd med.

Medbring venligst haveredskaber, der er brug for rive, skovl, spade og grensaks samt arbejdshandsker.

Sejlerhilsen

Jon Kjartansson

Jollepladsmand

Klik her for at sende besked til Jollepladsmanden.

Tilmeldte
Tilmeldingsfrist
03.05.2024
04.05.2024 kl. 10.00 - 04.05.2024 kl. 14.00