Vi nærmer os den fælles bådoptagning for sæson 2021 som bliver lørdag d. 30/10-2021.
Der er oprettet et "event" på klubmodul, hvor man kan tilmelde sig den fælles bådoptagning eller tilmelde sig selvoptagning. Hvis man selv tager sin båd op, skal man gøre dette inden den 15/11, hvor havnen lukker for 2021 sæsonen.
Det gør det lettere at planlægge, hvis alle benytter et af de to links nedenfor:
Fælles bådoptagning: https://farumsejlklub.klub-modul.dk/cms/ProfileEventEnrollment.aspx?EventID=125
Selvoptagning: https://farumsejlklub.klub-modul.dk/cms/ProfileEventEnrollment.aspx?EventID=126
Prisen for at deltage bliver den samme som sidste år, nemlig kr. 350,- kontant, som afregnes direkte med vognmanden umiddelbart før optagningen af din båd. Sørg derfor for at have rede penge, da det ikke vides om der kan veksles på dagen.
Vi sørger for at sende en rækkefølge ud, som de sidste år, så det vides ca. hvornår man skal være klar med sin båd. Det går hurtigere og hurtigere hvert år, så vær forberedt på at det kan blive før det anførte tidsrum.
Har du brug for inspiration til vinterklargøring af din båd, kan du på nedenstående link finde Dansk Sejlunions tjekliste: https://dansksejlunion.dk/viden-og-vedligeholdelse/baaden-paa-land/tjekliste-goer-baaden-klar-til-vinteren
Mvh
Driftsafdelingen